poniedziałek, 10 listopada 2014

Tydzień za mną ;)

Tak jak pisałam w ostatnim poście, zaczęłam po raz kolejny zmiany żywieniowo-ćwiczeniowe  w swoim życiu.

Pierwszy tydzień mogę zaliczyć to mega udanych :) Trening był ;) No za wyjątkiem czwartku.. Ale ten trening jutro odrobię :) Jeśli chodzi o jedzenie, to ułożyłam sobie jadłospis z podziałem godzinowym. Trzymanie się tego co sobie ustaliłam szło mi idealnie :) Dzięki temu nie chodziłam głodna ani przejedzona. Nie miałam też tzw. chcicy na słodkie. Przez ten tydzień zjadłam w sumie tylko kawałek rogala świętomarcińskiego :)

Dzisiaj rozpoczęłam drugi tydzień Focusa. Co to jest? Focus T25 jest programem autorskim Shauna T. Składa się z trzech faz: Alpha, Beta, Gamma. Obecnie przerabiam fazę Alpha. O tym programie dowiedziałam się z bloga Niebiesko-Szarej <klik> Znajduje się tam również kalendarz w którym możemy sobie odznaczać wykonane treningi :)

Mam cel do którego dążę, wiem jak chcę wyglądać i prędzej czy później to osiągnę :) Wiem, że czeka mnie bardzo dużo pracy nad samą sobą, wiele wylanego potu... Ale wiem też że warto :)

źródło: internet

Skoro tyle Dziewczyn przede mną osiągnęło taką sylwetkę to ja też osiągnę! :)

1 komentarz: