wtorek, 5 marca 2013

Wiosna ;)

Nareszcie czuć, że idzie wiosna! Słońce, które swymi promieniami muskało moją twarz, ciepełko, które grzało mnie w plecy, śpiew ptaków, bezchmurne niebo... Tego mi strasznie brakowało!

Dzisiejsza pogoda nastroiła mnie bardzo pozytywnie ;) Pozałatwiałam parę spraw (myślę, że z dobrym dla mnie końcem ;)), zrealizowałam większość zadań, które sobie na dzisiaj wyznaczyłam.

A co najważniejsze - ĆWICZYŁAM :D

Postanowiłam ze zdwojoną energią i zapałem zabrać się do treningów. Codziennie mam w planach wykonywać trening 6 minut Ewy Chodakowskiej. Wierzę, że do lata moja sylwetka będzie taka jaką sobie wymarzyłam i z dumną pokażę się na plaży w bikini ;)

Jednak do tego momentu jeszcze trochę czasu ;) No i długa droga przede mną... Ale droga pełna treningowych endorfin ;)

Zmęczenie po treningu jest niesamowitym uczuciem. Człowiek czuje się szczęśliwy, dumny, że dał radę i co najważniejsze: chce więcej :d

Życzę Wam dużo słońca, które będzie ładowało Wasze akumulatory do działania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz