niedziela, 7 kwietnia 2013

Chwila prawdy ;)

Wczoraj był ten wielki dzień. Dzień sprawdzania efektów ćwiczeń. 

Zmierzyłam obwody i porobiłam zdjęcia  Prezentuję moje wyniki:
6.01.13
talia - 67 cm
brzuch - 75 cm
biodra - 96 cm
udo - 57 cm

6.02.13 (ćwiczyłam z Chodakowską, ale nie regularnie)
talia - 66 cm
brzuch - 75 cm
biodra - 94 cm
udo - 57 cm

6.03.13 (od 7.03 zaczęłam ćwiczyć z Tiffany)
talia - 66 cm
brzuch - 73 cm
biodra - 96 cm
udo - 54 cm

6.04.13 (rano zaraz po przebudzeniu - przed śniadaniem)
talia - 64 cm
brzuch - 70 cm
biodra - 96 cm
udo - 54 cm

Co do wczorajszych pomiarów to tak szczerze mam wątpliwości, ponieważ różnią się od tych wykonanych przez mojego narzeczonego. Według niego mam wymiary takie jak w styczniu (tj. talia - 67 cm, brzuch - 75 cm, biodra - 96 cm,udo - 57 cm) z różnicą 1 cm w talii. On mierzył mnie wieczorem.

Hmm wydaje mi się, że pora dnia w której wykonujemy pomiary ma znaczenie i w sumie nie wiem, których się trzymać: moich czy Krystiana

No ale pocieszam się zdjęciami  Powiem Wam Kochane, że jakąś różnicę widać  troszkę zmniejszyły mi się uda, biodra i boczki  ujędrniła i podniosła się pupa, mniej wystaje brzuszek 

Tak naprawdę regularnie ćwiczę dopiero od miesiąca. Wcześniej było na zasadzie "jak mi się zachce to poćwiczę". Dopiero odkąd trafiłam na wątek poświęcony ćwiczeniom Tiffany i pościągałam jej filmiki jestem zmotywowana do codziennej aktywności  liczę na to, że za kolejne 3 miesiące będę mogła pochwalić się jeszcze większymi spadkami 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz