środa, 9 stycznia 2013

Drugi dzień ;)

Drugi dzień treningu za mną ;) Nie było łatwo. Ale nie poddałam się  :) Niesamowite jest na końcu uczucie - duma, że się wytrwało ;)

Wczesne wstawanie i poranne ćwiczenia dają niesamowitego kopa do działania w ciągu dnia ;) Zanim wyszłam na uczelnię miałam wykonaną zdecydowaną większość zaplanowanych na dzisiaj zadań ;) Dzięki temu wieczór jest o niebo spokojniejszy, bardziej wyciszający.

Powoli wprowadzam do swojego życia rewolucję ;) Czytam blogi, oglądam różne filmiki, które zachęcają do rozwoju osobistego. Powiem szczerze, że nie każdy na mnie działa i nie zawsze :) Może to też zależy od naszego podejścia danego dnia do życia?

Pewnie tak :) Przyszedł Nowy Rok i jak na razie wygląda on zupełnie inaczej niż poprzedni. Lepiej :) Po prostu mi się CHCE. A to jest fantastyczne uczucie. Do tej pory wszystkie e-booki o rozwoju osobistym tylko czytałam. Ale od samego czytania nic w naszym życiu się nie zmieni. Możemy przeczytać wszystkie książki jakie napisano na temat rozwoju osobistego, motywacji i innych interesujących nas rzeczy. Ale czy to coś zmieni w naszym życiu? NIE. Dopiero w momencie kiedy zaczniemy działać, stosować wskazówki zawarte w książce i przede wszystkim będziemy w tym systematyczni zauważymy zmianę w naszym życiu.

W następnym poście podzielę się z Wami stronkami osób, które uważam, że dają mi naprawdę dużo i warto subskrybować ich kanały na youtube oraz śledzić blogi :)

A tymczasem kładę się do łóżka bo jutro znowu czeka mnie dzień pełen zadań do wykonania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz