czwartek, 10 stycznia 2013

Obiecany post ;)

Witajcie ;) Wczoraj obiecałam, że umieszczę linki do stron osób, które mnie inspirują do zmian w życiu - oczywiście na lepsze ;) W sumie regularnie odwiedzam blogi i oglądam filmiki dwóch osób. Jest to Bartek Popiel oraz Damian Redmer.

1. Bartek Popiel

Moje pierwsze "spotkanie" z nim było poprzez kupienie jego e-book'a Przestań odwlekać i zacznij działać. Ofertę zakupienia jego e-book'a wysłało mi na meila wydawnictwo Złote Myśli. Bez zastanowienia kupiłam i przeczytałam w jeden dzień. Zdziwił mnie styl pisania Bartka - ale w sposób pozytywny. Jest "wyluzowany", nie ma zbędnego spięcia, używa potocznego języka. Przykłady, które przytaczał w swojej książce nie były wyjęte z kosmosu - dotyczyły normalnego, codziennego życia i większość z nas się spotyka z podobnymi sytuacjami.

Dotarłam do jego stronki. Link znajdziecie tutaj. Są tam filmiku o rozwoju osobistym, rozwoju w biznesie. Każdy znajdzie coś dla siebie ;)

Polecam również profil Bartka na facebook'u klik. Codziennie rano umieszczony jest tzw. "Poranny inspirator". Są to krótkie filmiki (2-3 minutowe), które motywują każdego dnia :)

Jeśli ktoś potrzebuje być w niekonwencjonalny sposób zmotywowany do działania to szczerze polecam zaglądanie na stronki Bartka oraz zakupowanie jego produktów :)


2. Damian Redmer

Do jego listy meilingowej trafiłam przez przypadek. I nie żałuję! Damian w swoich tematycznych filmikach przedstawia wyniki badań naukowych, które były przeprowadzane na całym świecie. Tematyka jest różna, ale oczywiście dotyczy rozwoju osobistego.

Są tzw. czwartkowe prezentacje. Co tydzień w ten dzień każdy uczestnik listy meilingowej otrzymuje od Damiana meila z linkiem do prezentacji na dany temat.

Tematyka jest różna. Od szybkiej nauki, poprzez wpływ różnych czynników zewnętrznych na nasza osobowość itp. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Metody, które prezentuje Damian są proste i każdy od zaraz może je zastosować. Zapraszam na stronkę jego bloga klik. Można tam przejrzeć prezentacje, które ukazały się do tej pory jak i zapisać się na jego darmową listę meilingową.

Bardzo gorąco i szczerze polecam również Kody Umysłu klik. Jest to zbiór prezentacji, które zawierają metody szybkiego i skutecznego wzmocnienia koncentracji, pamięci, szybszej nauki.



Mam nadzieję, że Wam również Ci dwaj Panowie pomogą zmienić swoje życie na lepsze ;) Ja jestem w fazie odwyku od facebook'a ;) Trzymajcie kciuki ;)

Życzę Wam powodzenia i jeszcze raz zapraszam do zapoznania się ze stronkami tych dwóch osób ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz